Reklamacije
Tepih Servis Ružić
U želji da našim klijentima obezbedimo visok nivo usluge i poverenja, pripremili smo jasnu i preciznu politiku reklamacija.
1. Rok za prijavu reklamacije
Reklamacije se mogu prijaviti najkasnije u roku od 7 dana od datuma isporuke opranih tepiha.
Nakon isteka ovog roka, reklamacije se više ne mogu uvažiti.
2. Uvažavamo sledeće reklamacije:
- Ukoliko je tepih vraćen neopran ili vidno prljav.
- Ako se na tepihu i dalje zadržava neprijatan miris, što ukazuje na nepravilno tretiranje.
- Ako je tepih vraćen vlažan ili mokar.
- U slučaju oštećenja nastalih tokom procesa pranja, ispiranja ili sušenja.
- Ako je došlo do greške u isporuci, odnosno vraćen je pogrešan tepih.
- Ako su vidljive fleke koje su prethodno bile označene za uklanjanje, a nisu tretirane.
3. Ne uvažavamo sledeće reklamacije:
- Ako je prošlo više od 7 dana od datuma isporuke.
- Ako se radi o flekama koje nije moguće ukloniti redovnim pranjem, kao što su:
- ulje,
- stara hemijska sredstva,
- boja,
- izbeljivač,
- krv i kafa
- Napomena: Ove fleke mogu da se uklone ako se tretiraju odmah, ali nakon 48 sati se fiksiraju u vlakna tepiha i postaju veoma teško ili nemoguće za uklanjanje, što ne predstavlja osnov za reklamaciju.
urin
- U slučajevima kada je tepih duže vreme bio izložen urinu, miris može da prodre duboko u potku i osnovu tepiha, pa čak i višestruki tretmani ne mogu garantovati potpuno uklanjanje neprijatnog mirisa. Ključno je da se reaguje u roku od 1 do 2 dana, kako bi se miris uspešno neutralisao. Takođe, efikasnost uklanjanja zavisi i od vrste tepiha – kod sintetičkih tepiha je uspešnost veća, dok je kod vunenih i višeslojnih tepiha znatno otežana.
- Ako dođe do promene boje tepiha usled prethodnog tretiranja kućnim hemikalijama (sirće, soda bikarbona i sl.).
- Ukoliko je tepih bio u lošem stanju pre pranja (pohabanost, istanjena vlakna, oštećenja od moljaca itd.).
- Kod dugotrajno zapuštenih tepiha, gde je za potpuno uklanjanje nečistoća potrebno više tretmana.
- Reklamacije zbog mirisa korišćenog deterdženta, ukoliko je tepih pravilno opran i osušen.
4. Procedura za podnošenje reklamacije
Kako bi vaša reklamacija bila razmotrena, neophodno je da:
- Pošaljete fotografije reklamacije na jedan od sledećih načina:
- putem email adrese: servisruzic2@gmail.com
- ili putem Vibera na broj: 063 302 915
- Uz fotografije je obavezno navesti:
- Broj naloga koji ste dobili prilikom preuzimanja tepiha, ili
- Broj računa koji ste dobili prilikom isporuke tepiha.
Bez ovih podataka reklamacija neće moći da bude uzeta u razmatranje.
5. Način rešavanja reklamacije
- Reklamirani tepisi će biti ponovo preuzeti, zatim tretirani i vraćeni u roku od najviše 10 radnih dana od dana preuzimanja.
- Prva reklamacija i ponovni tretman su potpuno besplatni.
- U slučaju ponovnog podnošenja reklamacije za isti tepih (drugi ili treći put), a ukoliko se utvrdi da je reklamacija neosnovana, sve troškove dodatnog tretmana i transporta snosi krajnji kupac.
Trudimo se da svaki klijent bude zadovoljan, a svaka vaša povratna informacija nam pomaže da dodatno unapredimo naše usluge.
– Tepih Servis Ružić –
Vaš partner za higijenu doma
Dostupni smo za sve informacije i rezervacije
BUDETE SLOBODNI DA NAS KONTAKTIRATE
Radno vreme:
Ponedeljak – Petak 7:00 – 20:00
Subota 7:00 – 18:00
Nedelja 8:00 – 15:00