Reklamacije

Tepih Servis Ružić

U želji da našim klijentima obezbedimo visok nivo usluge i poverenja, pripremili smo jasnu i preciznu politiku reklamacija.

1. Rok za prijavu reklamacije

Reklamacije se mogu prijaviti najkasnije u roku od 7 dana od datuma isporuke opranih tepiha.
Nakon isteka ovog roka, reklamacije se više ne mogu uvažiti.

2. Uvažavamo sledeće reklamacije:
  • Ukoliko je tepih vraćen neopran ili vidno prljav.
  • Ako se na tepihu i dalje zadržava neprijatan miris, što ukazuje na nepravilno tretiranje.
  • Ako je tepih vraćen vlažan ili mokar.
  • U slučaju oštećenja nastalih tokom procesa pranja, ispiranja ili sušenja.
  • Ako je došlo do greške u isporuci, odnosno vraćen je pogrešan tepih.
  • Ako su vidljive fleke koje su prethodno bile označene za uklanjanje, a nisu tretirane.
3. Ne uvažavamo sledeće reklamacije:
  • Ako je prošlo više od 7 dana od datuma isporuke.
  • Ako se radi o flekama koje nije moguće ukloniti redovnim pranjem, kao što su:
    •  ulje,
    •  stara hemijska sredstva,
    •  boja,
    •  izbeljivač,
    •  krv i kafa
    • urin

  • Ako dođe do promene boje tepiha usled prethodnog tretiranja kućnim hemikalijama (sirće, soda bikarbona i sl.).
  • Ukoliko je tepih bio u lošem stanju pre pranja (pohabanost, istanjena vlakna, oštećenja od moljaca itd.).
  • Kod dugotrajno zapuštenih tepiha, gde je za potpuno uklanjanje nečistoća potrebno više tretmana.
  • Reklamacije zbog mirisa korišćenog deterdženta, ukoliko je tepih pravilno opran i osušen.
4. Procedura za podnošenje reklamacije

Kako bi vaša reklamacija bila razmotrena, neophodno je da:

  1. Pošaljete fotografije reklamacije na jedan od sledećih načina:
  2. Uz fotografije je obavezno navesti:
    • Broj naloga koji ste dobili prilikom preuzimanja tepiha, ili
    • Broj računa koji ste dobili prilikom isporuke tepiha.

Bez ovih podataka reklamacija neće moći da bude uzeta u razmatranje.

5. Način rešavanja reklamacije
  • Reklamirani tepisi će biti ponovo preuzeti, zatim tretirani i vraćeni u roku od najviše 10 radnih dana od dana preuzimanja.
  • Prva reklamacija i ponovni tretman su potpuno besplatni.
  • U slučaju ponovnog podnošenja reklamacije za isti tepih (drugi ili treći put), a ukoliko se utvrdi da je reklamacija neosnovana, sve troškove dodatnog tretmana i transporta snosi krajnji kupac.

Trudimo se da svaki klijent bude zadovoljan, a svaka vaša povratna informacija nam pomaže da dodatno unapredimo naše usluge.

– Tepih Servis Ružić –
Vaš partner za higijenu doma

Dostupni smo za sve informacije i rezervacije

BUDETE SLOBODNI DA NAS KONTAKTIRATE

Radno vreme:
Ponedeljak – Petak 7:00 – 20:00
Subota 7:00 – 18:00
Nedelja 8:00 – 15:00